The Single Best Strategy To Use For رژیم کتوژنیک ۷روزه

Wiki Article

با تغییر سوخت بدن از گلوکز به چربی وارد فاز کتوسیس می‌شوید و بدن شما به ماشین چربی سوز تبدیل می‌شود. رژیم غذای کتوژنیک بسیار ساده است:

قرص لاغری فلوردو چیست؟ آیا واقعا با فلوردو لاغر می‌شویم؟

با توجه به اینکه اگر کمی قند خونم پایین بیاد سریعا سردرد میکنم.

به این معنا که شما درست رژیم گرفته‌اید. بعد از چند روز این عوارض از بین می‌روند و بدن شما انرژی فراوان و سرحالی و تمرکز زیادی را تجربه خواهد کرد.

چاشنی‌ها و سس‌ها: این غذاها دارای شکر و چربی‌های ناسالم‌اند

مقایسه این دو رژیم غذایی نشان می‌دهد افرادی که رژیم کتوژنیک داشته‌اند، دو تا سه برابر کاهش وزن بیشتری را تجربه کرده‌اند.

لیمومی با بهره‌گیری از علم مزاج‌‌شناسی و رژیم درمانی نوین، رژیم‌های منحصربه‌فردی را برای گروه‌های سنی مختلف صادر می‌کند.

نوشابه، آب میوه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، اسموتی، میلک شیک، آبجو، شیر سویا، شیر نارگیل

بسیاری از علائم آنفولانزای کتو ممکن است ناشی از واکنش بدن شما به سطوح پایین الکترولیت‌ها باشد.

همان‌طور که مدت‌ها طول می‌کشد تا شما از یک بدن ایده‌آل به یک فرد چاق تغییر موقعیت دهید، کاهش وزن هم نیاز به صبوری و استقامت دارد.

انواع کربوهیدرات کدامند؟ کربوهیدرات پیچیده بخوریم یا ساده؟

آجیل‌ها را به اندازه‌ای که در رژیم، برایتان تعریف شده است، استفاده کنید. میزان کربوهیدرات آجیل‌ها را در اینفوگرافی زیر می‌توانید مشاهده کنید.

در طول ۵۰ روز رژیم، هر ۱۰ روز یک بار، پشتیبان‌‌های موسسه رژیم کتوژنیک لیمومی طراوت به اندام دکتر کرمانی، با کاربر تماس گرفته و به سوالات او پاسخ می‌دهند و بر روند اجرای رژیم نظارت خواهند داشت.

رژیم کتوژنیک یک برنامه غذایی کم‌کربوهیدرات و پرچرب است که برای تغییر متابولیسم از گلوکز به سمت استفاده از چربی طراحی شده و منجر به تولید کتون برای انرژی می‌شود.

Report this wiki page